Włącz radio

Słuchaj nas na 103 FM

Zadzwoń do studia: 222 562 562

Napisz do nas

Włącz radio

Wybierz nazwę nowej ulicy w Browarach Warszawskich!

Dodano: 2018-06-08 08:15:00

Rusza plebiscyt na nazwę nowej ulicy na Woli, która powstanie w Browarach Warszawskich. Echo Investment wspólnie z Muzeum Warszawy wytypowało trzy propozycje, które zaczerpnięte z historii tego miejsca, mogą nadal być żywe w nowym kwartale tej części stolicy. Tylko teraz masz niepowtarzalną okazję, aby wybrać jedną z nich i sprawić, aby właśnie ta nazwa przeszła do historii!


Ulica Sfinksów Warszawskich, Haberbuscha i Schielego czy może Wolskiej Krachli? Wyobraź sobie, że mija wiele lat, wybierasz się na spacer po Browarach Warszawskich i z dumą pokazujesz wnukom ulicę, której nazwę sam wybrałeś.

Właśnie teraz, przez dwa tygodnie, wszyscy mieszkańcy Warszawy mają realny wpływ na przyszłość Browarów Warszawskich i umieszczenia na mapie nazwy związanej z historią tego miejsca.

Plebiscyt, który rusza 8 czerwca, w ręce mieszkańców miasta oddaje możliwość wybrania nazwy ulicy, która stanie się częścią nowych Browarów Warszawskich. Nowa ulica na Woli rozpoczyna się przy Bramie Browarów, czyli ulicy Grzybowskiej i połączy ze sobą biurową i mieszkalną część nowego kwartału miejskiego. Przy części mieszkaniowej spotka się z ulicą Krochmalną, ale w odróżnieniu od niej będzie ulicą, której dotąd w Warszawie nie było.

- Nowa ulica Browarów Warszawskich łącząca ulicę Grzybowską i Krochmalną powinna mieć swój niepowtarzalny charakter. Każdego dnia będą nią przejeżdżać i spacerować mieszkańcy miasta pracujący lub mieszkający w tej części Woli, jak też i goście chcący skorzystać z kawiarni, restauracji czy sklepików. Zależy nam, aby to właśnie warszawiacy mieli wpływ na to miejsce, dlatego zapraszamy wszystkich do głosowania. Do wybrania najlepszej nazwy zachęcą też lubiani artyści – Kasia Nosowska i Eldo, a całej akcji patronuje Muzeum Warszawy – mówi Rafał Mazurczak, członek zarządu Echo Investment.

Trzy nazwy – trzy różne historie do opowiedzenia

Współpraca inwestora z kuratorami Muzeum Warszawy zaowocowała trzema pomysłami na nazwę nowej ulicy. Każda z nich została osadzona w historii Browarów i jest nawiązaniem do wolskiego dziedzictwa.

  • Sfinksów Warszawskich

Przez niemal sto lat na etykietach piwa warzonego na Woli widniał wizerunek sfinksa. Egzotyczny symbol był odzwierciedleniem dwóch figur, które strzegły wejścia do warzelni Haberbuscha i Schielego oraz ich sekretnych receptur. Ale skąd kamienne sfinksy wzięły się w XIX-wiecznej Warszawie? Ta zagadka wciąż czeka na rozwikłanie.

  • Haberbuscha i Schielego

Niezastąpiony duet – Haberbusch i Schiele. Od niewielkiego browaru rozpoczęli swoją historię przedsiębiorczości. Odwaga, nieszablonowe myślenie, szukanie innowacji – tacy byli nasi warszawscy browarnicy. Może to właśnie oni nadal powinni witać tych, którzy odwiedzą nowe Browary Warszawskie?

  • Wolskiej Krachli

To Wola stała się miejscem, gdzie piwo nabrało nowego charakteru - porcelanowy korek, który na dłużej zatrzymywał aromat słynnego „haberbuszka” i szklana butelka były nowościami wprowadzonymi w Browarach Warszawskich. Krachla, choć zaczerpnięta z Austrii, to właśnie od wolskich browarników rozpoczęła swoją karierę w Polsce.

Oddaj swój głos już dziś!

Plebiscyt potrwa od 8 do 22 czerwca. Aby oddać głos, należy wejść na stronę www.twojaulica.pl i wskazać nazwę, która najlepiej łączy historię Browarów Warszawskich z duchem nowego kwartału miasta.

Napiszmy wspólną historię!

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast Echo angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje. Tworzy miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Flagowym projektem, uzupełniającym tkankę miasta, są Browary Warszawskie, powstające w sercu najszybciej rozwijającej się dzielnicy Warszawy.

www.echo.com.pl

Podziel się: