Spis treści:
- Z czego składa się system sprzedaży dla gastronomii?
- Program zwiększający zyski w lokalu gastronomicznym – najważniejsze funkcje
- Automatyzacja obsługi sprzedaży w restauracji – na co zwrócić uwagę?
Z czego składa się system sprzedaży dla gastronomii?
Oprogramowanie, które umożliwia obsługę oraz realizację sprzedaży w restauracji, może składać się z wielu elementów. Do najczęściej spotykanych należą przede wszystkim:
- programy online do kierowania pracą lokalu gastronomicznego;
- systemy przekazujące informacje o zamówieniu np. z sali do kuchni;
- programy online do zarządzania menu;
- narzędzia pozwalające na sprzedaż posiłków w formie online;
- systemy do zarządzania pracą pracowników.
Przykładem systemu sprzedaży dla gastronomii jest ten proponowany przez Restaumatic, który umożliwia skuteczne pozyskiwanie klientów, działania marketingowe (np. Program Lojalnościowy) czy też sprawną integrację z POS-ami. Na tym jednak nie koniec. W ramach współpracy z Restaumatic restaurator otrzymuje nowoczesną i responsywną stronę www z systemem zamówień online lub wtyczką Aktywne Menu. Wtyczkę można zainstalować na już istniejącej stronie internetowej, aby za jej pomocą obsługiwać sprzedaż.
Program zwiększający zyski w restauracji – najważniejsze funkcje
Oprogramowania do obsługi sprzedaży w branży gastronomicznej posiadają wiele przydatnych funkcji. Mogą one skutecznie usprawnić zarządzanie daną restauracją, a tym samym zwiększyć jej dochody. Do najważniejszych z nich zalicza się:
- pomoc w organizacji pracy zespołu;
- zarządzanie rachunkami i pełna kontrola nad zamówieniami;
- wybór wariantów obsługi klientów (rachunek do stolika, sprzedaż online, sprzedaż z numerem PAGER);
- zdalne zarządzanie lokalem (kontrola magazynu, zarządzanie menu);
- współpracę z elementami takimi jak: kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych, terminale płatnicze, wagi, czytniki kart magnetycznych, wyświetlacze VFD.
Automatyzacja obsługi sprzedaży w lokalu gastronomicznym – na co zwrócić uwagę?
Elementy programu obsługującego sprzedaż w lokalu gastronomicznym, na które powinno się zwrócić przy wyborze, to m.in.:
- zakres działania – oprogramowanie powinno zawierać w sobie kompleksowy pakiet narzędzi;
- łatwość obsługi – składa się na nią czytelny interfejs i intuicyjność korzystania z poszczególnych opcji;
- bezpieczeństwo – dotyczy to w szczególności wbudowanego programu zabezpieczeń, chroniącego przed wyciekiem danych.
Trzeba również pamiętać, że liczy się rzetelny i sprawdzony dostawca. Należy wiedzieć, że zakup programu z dobrego źródła gwarantuje jego niezawodność i brak ukrytych opłat.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY