Narzędzie wspomagające sprzedaż – jak zwiększyć obroty w restauracji?

fot. artykuł sponsorowany

Spis treści:

  1. Z czego składa się system sprzedaży dla gastronomii?
  2. Program zwiększający zyski w lokalu gastronomicznym – najważniejsze funkcje
  3. Automatyzacja obsługi sprzedaży w restauracji – na co zwrócić uwagę?

Z czego składa się system sprzedaży dla gastronomii?

Oprogramowanie, które umożliwia obsługę oraz realizację sprzedaży w restauracji, może składać się z wielu elementów. Do najczęściej spotykanych należą przede wszystkim:

  • programy online do kierowania pracą lokalu gastronomicznego;
  • systemy przekazujące informacje o zamówieniu np. z sali do kuchni;
  • programy online do zarządzania menu;
  • narzędzia pozwalające na sprzedaż posiłków w formie online;
  • systemy do zarządzania pracą pracowników. 

Przykładem systemu sprzedaży dla gastronomii jest ten proponowany przez Restaumatic, który umożliwia skuteczne pozyskiwanie klientów, działania marketingowe (np. Program Lojalnościowy) czy też sprawną integrację z POS-ami. Na tym jednak nie koniec. W ramach współpracy z Restaumatic restaurator otrzymuje nowoczesną i responsywną stronę www z systemem zamówień online lub wtyczką Aktywne Menu. Wtyczkę można zainstalować na już istniejącej stronie internetowej, aby za jej pomocą obsługiwać sprzedaż.

Program zwiększający zyski w restauracji – najważniejsze funkcje

Oprogramowania do obsługi sprzedaży w branży gastronomicznej posiadają wiele przydatnych funkcji. Mogą one skutecznie usprawnić zarządzanie daną restauracją, a tym samym zwiększyć jej dochody. Do najważniejszych z nich zalicza się:

  • pomoc w organizacji pracy zespołu;
  • zarządzanie rachunkami i pełna kontrola nad zamówieniami;
  • wybór wariantów obsługi klientów (rachunek do stolika, sprzedaż online, sprzedaż z numerem PAGER);
  • zdalne zarządzanie lokalem (kontrola magazynu, zarządzanie menu);
  • współpracę z elementami takimi jak: kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych, terminale płatnicze, wagi, czytniki kart magnetycznych, wyświetlacze VFD.

Automatyzacja obsługi sprzedaży w lokalu gastronomicznym – na co zwrócić uwagę?

Elementy programu obsługującego sprzedaż w lokalu gastronomicznym, na które powinno się zwrócić przy wyborze, to m.in.:

  • zakres działania – oprogramowanie powinno zawierać w sobie kompleksowy pakiet narzędzi;
  • łatwość obsługi – składa się na nią czytelny interfejs i intuicyjność korzystania z poszczególnych opcji;
  • bezpieczeństwo – dotyczy to w szczególności wbudowanego programu zabezpieczeń, chroniącego przed wyciekiem danych.

Trzeba również pamiętać, że liczy się rzetelny i sprawdzony dostawca. Należy wiedzieć, że zakup programu z dobrego źródła gwarantuje jego niezawodność i brak ukrytych opłat.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Nowa aplikacja mobilna RadiaKolor

Daj nam znać!

Coś ciekawego wydarzyło się w Warszawie lub okolicach? 
Warto nagłośnić ciekawą inicjatywę? Może urzędnicy się nie popisali? 

Poinformuj o tym dziennikarzy Radia Kolor! 
Z przyjemnością zajmiemy się Twoim tematem.
W razie potrzeby – gwarantujemy anonimowość.