Sprawdź, jak profesjonalne pozycjonowanie stron pomoże Ci w sprzedaży w 2020 roku

fot. artykuł sponsorowany

Dobrymi propozycjami w zależności od sytuacji będą mailing, linki sponsorowane lub reklama w social mediach, ale nie można zapominać też o absolutnym fundamencie popularności i rozpoznawalności, jakim jest oczywiście pozycjonowanie stron. W niniejszym artykule przy pomocy ekspertów wyjaśniamy na czym powinna opierać się walka o pozycje w końcówce 2020 roku.

Zajmij się użytkownikami urządzeń mobilnych i podbij rezultaty Google

Jeśli mielibyśmy wybierać po czym poznać profesjonalne pozycjonowanie stron, na pewno należałoby powiedzieć o wysokim standardzie optymalizacji strony pod wyszukiwarki, zwanej także SEO. W 2020 roku, kiedy to aż połowa zapytań kierowana jest do Google z urządzeń przenośnych, integralną częścią optymalizacji On-Site staje się dopasowanie strony do wymogów smartfonów i tabletów. W pierwszej kolejności trzeba więc zająć się osobną wersją strony, która wyświetlana będzie na ekranach o mniejszych rozdzielczościach (Responsive Web Design), dopiero później będziemy się martwić desktopową odsłoną witryny.

Nierozerwalnie z zagadnieniem mobilności i internetu w komórkach wiąże się też premiowanie przez Google serwisów, które ładują się najszybciej. Możemy przyspieszyć naszą WWW samodzielnie – odchudzając grafiki oraz arkusz CSS a także eliminując niepotrzebny kod i skrypty wykonujące się przed załadowaniem szablonu. Jeżeli jednak pragniemy, aby nasz sklep online działał na pełnych obrotach, warto postawić w tym aspekcie na współpracę z agencją marketingu internetowego, której eksperci zajmując się wieloma czysto technicznymi problemami skutecznie przyspieszą loading całości.

Chcesz zwiększyć ruch na stronie? Dopasuj się do specyfiki wyszukiwań głosowych

Kolejnym trendem w pozycjonowaniu związanym z priorytetowym traktowaniem urządzeń mobilnych jest fakt, że utorowało ono użytkownikom drogę do korzystania z funkcji Voice Search, a więc wyszukiwania głosowego. Polega ono na umieszczaniu w Google zapytań bez wykorzystywania klawiatury, co diametralnie zmienia kształt haseł ostatecznie lądujących w wyszukiwarce. Są one przede wszystkim dłuższe od standardowych fraz, ale także tak jak język mówiony charakteryzują się większą dozą potoczności, do której także należy dostosowywać zawartość naszych serwisów.

Ważne w tym przedziale optymalizacji okazują się też takie strategie jak zastosowanie danych strukturalnych, które tworzą niejako kontekstową mapę serwisu, pomagając czytelnikowi lepiej odnaleźć się w naszej ofercie. Oczywiście najlepszym wyjściem biorąc pod uwagę ogrom wymienionych zagadnień będzie zdanie się na pomoc doświadczonej agencji marketingu online. Fachowcy szybko i sprawnie przygotują nasz internetowy adres na odwiedziny użytkowników i wywindują jego pozycję w interesujących nas wynikach wyszukiwania.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Daj nam znać!

Coś ciekawego wydarzyło się w Warszawie lub okolicach? 
Warto nagłośnić ciekawą inicjatywę? Może urzędnicy się nie popisali? 

Poinformuj o tym dziennikarzy Radia Kolor! 
Z przyjemnością zajmiemy się Twoim tematem.
W razie potrzeby – gwarantujemy anonimowość.