Ruch pociągów SKM i KM wrócił do normy i jest już prowadzony po dwóch torach. Oznacza to, że pasażerowie będą mogli wygodniej podróżować na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Śródmieście – Warszawa Wschodnia. Mogą oni liczyć o nawet 300 połączeń więcej niż w czasie remontu, który trwał od 19 grudnia. W związku z nim aż do dziś pociągi kursowały tylko po jednym torze.
Czasowe zamknięcie toru wykorzystano na intensywne prace. Obok przystanku Warszawa Ochota przy nasypie linii średnicowej wykonawca zabudował specjalne ściany szczelne typu „larsen”. Takie działanie pozwalają na kontynuację budowy nowego łącznika. Tor połączy linię dalekobieżną z podmiejską linią średnicową. Usprawni to planowanie i ruch pociągów podczas robót na stacji Warszawa Zachodnia.
Powrót drugiego toru to także korzystne zmiany dla pasażerów i powrót wielu połączeń. Szczegóły dostępne są na stronie i w aplikacji portalpasazera.pl oraz na stronach przewoźników.