Włącz radio

Słuchaj nas na 103 FM

Zadzwoń do studia: 508 999 103

Napisz do nas

Włącz radio

Studio 103

Nowa aplikacja PKP PLK. Pasażerowie będą mogli za jej pomocą zgłaszać usterki na peronach

Dodano: 2023-02-21 14:52:33
fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA facebook
fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA facebook

Sprawny Peron to nowa aplikacja PKP PLK, która służy do szybkiego zgłaszania usterek na stacjach i przystankach. Dzięki temu zarządcy infrastruktury będą mogli szybciej zareagować na nieprawidłowości. Aplikacja jest dostępna za darmo.

PKP PLK uruchomiły aplikację Sprawny Peron. To narzędzie, które pozwoli pasażerom na szybkie przekazanie informacji o usterkach i nieprawidłowościach zarządcom nieruchomości. Za jego pośrednictwem pasażerowie mogą przekazywać informacje o stanie czystości infrastruktury pasażerskiej na peronach, drogach dojścia, a także przejść nad i pod torami. Jak korzystać z tej opcji?

W przypadku zauważenia usterki, np. awarii windy, nagłośnienia, wyświetlaczy czy zaśnieżonego peronu, podróżny może w szybki sposób dokonać zgłoszenia nieprawidłowości. Po uruchomieniu aplikacji należy wybrać z listy stację lub przystanek. Data i godzina jest uzupełniana automatycznie. Lokalizację można również łatwo wprowadzić z wykorzystaniem kodów QR, które znajdują się na wszystkich plakatowych rozkładach jazdy. Wystarczy w aplikacji kliknąć ikonkę symbolizującą kod, a następnie zeskanować ją aparatem telefonu — informuje PKP PLK. 

Zgłaszający musi także wybrać konkretne miejsce występowania usterki oraz wybrać z listy rodzaj nieprawidłowości. Można także załączać zdjęcia. Aplikację Sprawny Peron można bezpłatnie pobrać z Google Play lub Apple Store.

Podziel się:

netgraf.pl
Request Object ( [_requested_with:protected] => [_method:protected] => GET [_protocol:protected] => HTTPS [_referrer:protected] => [_route:protected] => Route Object ( [_callback:protected] => [_uri:protected] => wiadomosci/n// [_host:protected] => [_regex:protected] => Array ( [title] => .* ) [_defaults:protected] => Array ( [directory] => news [controller] => news [action] => show ) [_route_regex:protected] => #^wiadomosci/n/(?P<id>[^/.,;?\n]++)/(?P<title>.*)$#uD ) [_response:protected] => Response Object ( [_status:protected] => 200 [_header:protected] => Http_Header Object ( [storage:ArrayObject:private] => Array ( ) ) [_body:protected] => [_cookies:protected] => Array ( ) [_protocol:protected] => HTTPS ) [_header:protected] => Http_Header Object ( [storage:ArrayObject:private] => Array ( ) ) [_body:protected] => [_directory:protected] => news [_controller:protected] => news [_action:protected] => show [_uri:protected] => wiadomosci/n/12140/nowa-aplikacja-pkp-plk-pasazerowie-beda-mogli-za-jej-pomoca-zglaszac-usterki-na-peronach [_external:protected] => [_params:protected] => Array ( [id] => 12140 [title] => nowa-aplikacja-pkp-plk-pasazerowie-beda-mogli-za-jej-pomoca-zglaszac-usterki-na-peronach [uri] => wiadomosci/n/12140/nowa-aplikacja-pkp-plk-pasazerowie-beda-mogli-za-jej-pomoca-zglaszac-usterki-na-peronach [route] => Route Object ( [_callback:protected] => [_uri:protected] => wiadomosci/n/<id>/<title> [_host:protected] => [_regex:protected] => Array ( [title] => .* ) [_defaults:protected] => Array ( [directory] => news [controller] => news [action] => show ) [_route_regex:protected] => #^wiadomosci/n/(?P<id>[^/.,;?\n]++)/(?P<title>.*)$#uD ) ) [_get:protected] => Array ( ) [_post:protected] => Array ( ) [_cookies:protected] => Array ( ) [_client:protected] => Request_Client_Internal Object ( [_previous_environment:protected] => [_cache:protected] => [_allow_private_cache:protected] => [_request_time:protected] => [_response_time:protected] => 1686285098 ) ) </div> </body> </html>