Włącz radio

Słuchaj nas na 103 FM

Zadzwoń do studia: 508 999 103

Napisz do nas

Włącz radio

Studio 103

Warszawiacy coraz chętniej korzystają z Miejskiego Centrum Kontaktu 19115!

Dodano: 2017-04-12 05:36:49
fot. ZDM
fot. ZDM

Wykruszenia w drogach, uszkodzone latarnie, czy awarie sygnalizacji świetlnych. Jak pochwalił się Zarząd Dróg Miejskich, w zeszłym miesiącu padł rekord zgłoszeń za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu 19115.

Od początku roku do Zarządu Dróg Miejskich wpłynęło 4729 zgłoszeń poprzez 19115, z czego prawie połowa wpłynęła w marcu. Co najczęściej przeszkadza warszawiakom? Wykruszenia w jezdni, chodnikach, czy drogach rowerowych. Aż 594 razy wskazali konkretne miejsca wymagające naprawy. Niewiele mniej komunikatów o treści „ciemno na ulicy” dotyczyło awarii latarni. W ścisłej czołówce znalazła się także uszkodzona sygnalizacja świetlna.

Do naszej jednostki w marcu wpłynęło 2320 zgłoszeń. Jest to rekordowa liczba, bo dotychczas miesięcznie wpływało do nas poniżej 2 tysięcy zgłoszeń. Mieszkańcy są bardziej świadomi funkcjonowania samego systemu, bardziej też interweniują w sprawie otoczenia, które ich bezpośrednio dotyczy – mówi Paweł Olek z Zarządu Dróg Miejskich.

Dzięki mieszkańcom stolicy, drogowcy są w stanie szybko reagować na usterki. W przypadku tych dotyczących zagrożenia ruchu drogowego są one usuwane w 24 godziny. To samo dotyczy oświetlenia ulicznego, czy poważniejszych awarii sygnalizacji świetlnej. Żadne zgłoszenie nie pozostaje bez odpowiedzi, dlatego też mieszkańcy chętnie korzystają z Miejskiego Centrum Kontaktu 19115.

Zgłoszenia można zgłaszać przez cała dobę za pośrednictwem aplikacji na smartfony, pod numerem telefonu 19115 lub przez Internet, gdzie do wyboru mamy stronę internetową, wiadomość e-mail lub czat.

im/Iwona Marczewska

 

Podziel się:

netgraf.pl
Request Object ( [_requested_with:protected] => [_method:protected] => GET [_protocol:protected] => HTTPS [_referrer:protected] => [_route:protected] => Route Object ( [_callback:protected] => [_uri:protected] => wiadomosci/n// [_host:protected] => [_regex:protected] => Array ( [title] => .* ) [_defaults:protected] => Array ( [directory] => news [controller] => news [action] => show ) [_route_regex:protected] => #^wiadomosci/n/(?P<id>[^/.,;?\n]++)/(?P<title>.*)$#uD ) [_response:protected] => Response Object ( [_status:protected] => 200 [_header:protected] => Http_Header Object ( [storage:ArrayObject:private] => Array ( ) ) [_body:protected] => [_cookies:protected] => Array ( ) [_protocol:protected] => HTTPS ) [_header:protected] => Http_Header Object ( [storage:ArrayObject:private] => Array ( ) ) [_body:protected] => [_directory:protected] => news [_controller:protected] => news [_action:protected] => show [_uri:protected] => wiadomosci/n/267/warszawiacy-coraz-chetniej-korzystaja-z-miejskiego-centrum-kontaktu-19115 [_external:protected] => [_params:protected] => Array ( [id] => 267 [title] => warszawiacy-coraz-chetniej-korzystaja-z-miejskiego-centrum-kontaktu-19115 [uri] => wiadomosci/n/267/warszawiacy-coraz-chetniej-korzystaja-z-miejskiego-centrum-kontaktu-19115 [route] => Route Object ( [_callback:protected] => [_uri:protected] => wiadomosci/n/<id>/<title> [_host:protected] => [_regex:protected] => Array ( [title] => .* ) [_defaults:protected] => Array ( [directory] => news [controller] => news [action] => show ) [_route_regex:protected] => #^wiadomosci/n/(?P<id>[^/.,;?\n]++)/(?P<title>.*)$#uD ) ) [_get:protected] => Array ( ) [_post:protected] => Array ( ) [_cookies:protected] => Array ( ) [_client:protected] => Request_Client_Internal Object ( [_previous_environment:protected] => [_cache:protected] => [_allow_private_cache:protected] => [_request_time:protected] => [_response_time:protected] => 1686116856 ) ) </div> </body> </html>