Włącz radio

Słuchaj nas na 103 FM

Zadzwoń do studia: 222 562 562

Napisz do nas

Włącz radio

Kolorszop

Ekspedientka wyrzuciła ją z Żabki, bo zwróciła uwagę, że klienci nie mają maseczek

Dodano: 2020-07-21 09:15:20
fot. Radio Kolor
fot. Radio Kolor

"To nie była walka o niewydane 10 groszy, tylko o zdrowie" - mówi mieszkanka Warszawy, która została wyrzucona ze sklepu, bo zwróciła ekspedientce uwagę, że klienci nie mają maseczek. O sprawie wie już sanepid. 

Do incydentu doszło w niedzielę w jednym ze sklepów spożywczych przy ul. Kochanowskiego na Bielanach. Pani Joanna, która postanowiła zrobić tam zakupy, zauważyła, że część klientów nie ma maseczek ochronnych. Zwróciła więc uwagę obsłudze. Ta miała wyrzucić ją ze sklepu.

- Ekspedientka zignorowała moją prośbę. Wtedy zza regału wyszła inna ekspedientka, która bez żadnego słowa powiedziała, że nie zostanę obsłużona i mam natychmiast wyjść ze sklepu. Pani była cała w furii - mówi Radiu Kolor zaskoczona mieszkanka Bielan. 

"To nie była walka o niewydane 10 groszy"

Kobieta zapewnia, że nie była agresywna i spokojnie zwróciła uwagę na brak maseczek. Jeszcze przez chwilę próbowała rozmawiać z obsługą, ale kilkukrotnie usłyszała, że nie zostanie obsłużona, więc wyszła ze sklepu. Później w jej stronę miały być pokazywane obraźliwe gesty, m.in. środkowy palec. 

- To nie była walka o niewydane 10 groszy, tylko o zdrowie i życie. Nie jestem już nawet zszokowana, jestem oburzona. To jest po prostu głupota - dodaje.

Kobieta zapowiedziała, że zgłosi sprawę do sanepidu. Jak udało nam się ustalić, zgłoszenie dotarło do inspekcji w poniedziałek. "Znamy sprawę" - usłyszeliśmy w sanepidzie. 

Żabka zabrała głos

W przesłanym do nas oświadczeniu, Żabka ustosunkowała się do sprawy:

"Bardzo nam przykro z powodu doświadczenia klientki. Jeśli opisywana sytuacja się potwierdzi, na pewno podjęte zostaną wszelkie kroki, żeby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Nasi franczyzobiorcy jako niezależni przedsiębiorcy samodzielnie zatrudniają pracowników i nimi zarządzają. Jednak podpisując umowę zobowiązują się do przestrzegania, wraz z pracownikami, standardów obsługi. Dlatego zgłoszona sytuacja zostanie zweryfikowana z franczyzobiorcą" - przekazała nam Żabka Polska.

łj

Podziel się:

netgraf.pl