1000. Żabka w Warszawie. Wywiad z franczyzobiorczynią Żabki, Oleną Nestorovą

materiały prasowe

6 grudnia odbyło się otwarcie 1000. sklepu Żabka w stolicy. Tego dnia klientów powitała brama z balonów nad wejściem do sklepu oraz „Frytunie” – maskotki sieci. Warszawska Żabka nr 1000 znajduje się w budynku centrum LIM, Warsaw Presidential Hotel przy Alejach Jerozolimskich.

Sieć Żabka działa na zasadzie franczyzy, co oznacza, że przedsiębiorca prowadzi własną działalność gospodarczą, korzystając z wiedzy i doświadczenia partnera biznesowego. W ciągu ostatniego roku zostanie otwartych ponad tysiąc nowych sklepów Żabka na terenie kraju. Wystarczy, że przedsiębiorca dysponuje około 5 tys. zł wkładu własnego, żeby mógł otworzyć sklep. Sieć zapewnia lokal wraz z wyposażeniem i towarem, sprawdzoną lokalizację oraz bezpłatne szkolenia przez cały okres współpracy.

W Polsce funkcjonuje już blisko 11000 sklepów. Placówki sieci są prowadzone przez niespełna 10000 franczyzobiorców.

Dzień otwarcia

Nasz reporter, Bartosz Romanowski, przeprowadził wywiad z Oleną Nesterovą, franczyzobiorczynią 1000. sklepu Żabka w Warszawie.

materiały prasowe

Jest to 1000. sklep w Warszawie, okrągła liczba. Proszę powiedzieć, co z tej okazji przygotowaliście dla klientów?

Każdy uczestnik wydarzenia mógł już na wejściu przetestować naszą rozszerzoną strefę gastronomiczną i otrzymać darmową kawę. Sklep oprócz dogodnej lokalizacji, oferuje także szeroką ofertę produktów. Klienci mogą skosztować nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami i inne przekąski znane z oferty Prosto z Pieca.

Właśnie widziałem, a nawet udało mi się otrzymać kupony promocyjne.

Nie tylko Pan był tym szczęściarzem, nasze Frytunie rozdawały je w ciągu całego dnia. Na kuponach można było znaleźć głównie te produkty, których zazwyczaj nie spotkamy w sklepie. Nasi pracownicy w ramach kuponów przygotowywali cztery rodzaje frytek: z kebabem, z kurczakiem, z salami oraz z jalapeño. Oprócz tego mamy jeszcze corndogi i churrosy.

materiały prasowe

Jak wyglądała droga, żeby otworzyć Pani pierwszy sklep Żabka?

Droga do otwarcia mojego pierwszego sklepu zaczęła się w czasie pandemii, kiedy zdecydowałam się postawić na większą samodzielność. Przełomowym momentem było rozpoczęcie pracy w Centrum Logistycznym Żabki, które otworzyło się w 2022 roku. Od samego początku pełniłam tam rolę koordynatorki magazynu zwrotów. Dzięki temu miałam okazję dobrze poznać tę sieć i przekonać się, że Żabka to marka, której można zaufać – dynamicznie się rozwija oraz oferuje stabilne wsparcie. To właśnie wtedy podjęłam decyzję o otwarciu swojego pierwszego sklepu

Z jakim wyzwaniami wiąże się prowadzenie sklepu Żabka?

Na początku trochę się obawiałam. Była to moja pierwsza styczność w życiu z własną działalnością. Na szczęście współpraca z Żabką okazała się prawdziwą przyjemnością. Sieć każdego dnia zapewnia mi ogromne wsparcie, a wszelkie problemy są rozwiązywane na bieżąco, co daje poczucie bezpieczeństwa i komfortu w prowadzeniu sklepu.

Dlaczego zdecydowała się Pani otworzyć ten sklep akurat tutaj?

Dlatego, że to dla mnie wyzwanie. To jest sklep z rozszerzoną strefą gastronomiczną, który znajduje się w miejscu, gdzie panuje duży ruch. Klienci są tu zupełnie inni od tych, z którymi miałam do czynienia w moim pierwszym sklepie. To dla mnie ciekawe doświadczenie.

materiały prasowe

Proszę powiedzieć, jak przebiegało otwarcie sklepu w Mikołajki. Czy punkt odwiedziło dużo klientów? Jak były ich reakcje?

Klienci od dawna wyczekiwali otwarcia tej Żabki, cały dzień osoby przechodzące obok były żywo zainteresowane naszym punktem. Dla mnie ten sklep jest jak drugie dziecko – włożyłam tutaj dużo serca i zaangażowania, a to samo widzę również u moich pracowników, którzy z niecierpliwością czekali na ten moment. Jeśli chodzi o liczbę klientów, trudno mi ją oszacować, ponieważ cały czas dbam o to, by wszystko na terenie sklepu funkcjonowało sprawnie, a klienci czuli się dobrze obsłużeni oraz chętnie do nas wracali.

Ten sklep trochę się różni od wszystkich innych Żabek, które widziałem. Proszę powiedzieć, co jest charakterystycznego w tym sklepie?

To prawda, dzięki rozbudowanej strefie gastronomicznej oferujemy jedzenie przygotowywane na miejscu, w naszym piekarniku. Oprócz wcześniej wspomnianych frytek, corndogów i churrosów, oferujemy także falafele, zapiekanki, hamburgery oraz trzy rodzaje shake’ów: waniliowy, truskawkowy i czekoladowy. To wszystko pokazuje, że Żabka stale rozwija się w kierunku gastronomicznym, oferując klientom coś więcej niż typowe zakupy.

materiały prasowe

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Nowa aplikacja mobilna RadiaKolor

Daj nam znać!

Coś ciekawego wydarzyło się w Warszawie lub okolicach? 
Warto nagłośnić ciekawą inicjatywę? Może urzędnicy się nie popisali? 

Poinformuj o tym dziennikarzy Radia Kolor! 
Z przyjemnością zajmiemy się Twoim tematem.
W razie potrzeby – gwarantujemy anonimowość.