Galeria Młociny skutecznie łączy możliwość zrobienia szybkich zakupów z szeroką listą lokali, punktów usługowych, a także stref rozrywki. Ogromny wachlarz sklepów, flagowe salony znanych na całym świecie marek oraz największe w Polsce witryny ze światowej klasy Visual Merchandisingiem przyciągnęły do Młocin wielu nowych klientów. Co więcej, już we wtorek 30 czerwca swoje drzwi dla gości galerii otworzą tu eObuwie, a także Modivo, które zaprezentuje swój pierwszy i jedyny salon w Polsce. Od 30 czerwca do 2 lipca w sklepie eObuwie wybrany asortyment będzie można kupić taniej nawet o połowę, natomiast w salonie Modivo w dniu otwarcia rabaty sięgną aż do -60%.
Modivo to sklep z markami premium, stawiający na starannie wyselekcjonowane, reprezentujące najnowsze trendy produkty. W swojej ofercie posiada niemal 60 tysięcy produktów niespełna 150 prestiżowych marek. Wśród nich m.in.: Tommy Hilfiger, Guess, Polo Ralph Lauren, Versace Jeans Couture, Michael Kors oraz Calvin Klein.
eObuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz tworzeniu sklepów stacjonarnych firma zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.
Rozbudowana oferta Galerii Młociny z pewnością sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających miłośników mody, a bielańskie centrum handlowe nieustannie realizuje dla klientów ciekawe inicjatywy. W nadchodzących miesiącach odwiedzający mogą spodziewać się wielu fantastycznych niespodzianek.
Sklep Modivo będzie znajdował się na poziomie 1, a eObuwie na 0.
artykuł sponsorowany