Naklejki w marketingu: strategie wyróżniania firmy na zatłoczonym rynku

Obecnie na rynku jest wiele firm i producentów, którzy walczą o uwagę klienta. Aby ją zdobyć, trzeba się wyróżnić i postawić na wyjątkowe elementy marketingowe, które zwracają uwagę i zapadają w pamięć. Dobrym pomysłem są naklejki, dostępne w różnych rozmiarach, kształtach i przeznaczone do różnych powierzchni.

Dlaczego naklejki są dobrym pomysłem do reklamy marki?

Naklejki to element marketingu, który można wykorzystać na wiele ciekawych sposobów. Wszystko zależy od celu i pomysłu. Świetnie sprawdzają się do budowania świadomości o marce, przyciągania uwagi, informowania albo jako prezenty dla klientów. Mogą również być wykorzystywane do oznaczania produktów firmowych, co dobrze prezentuje się w placówkach, gdzie widoczna jest estetycznie wykonana, przemyślana identyfikacja wizualna marki.

Design team choosing color palette for logo of the company

Naklejki są proste w montażu, trwałe, łatwe do wymiany (jeśli zaistnieje taka potrzeba lub ochota), a do tego są przydatne w wielu miejscach i sytuacjach. Są różnorodne, dopasowane do potrzeb firmy i wygodne w użyciu.

Jak wykorzystywać naklejki do promocji marki?

Naklejki z logo od Sigma Druk to produkty bardzo uniwersalne, o szerokim zastosowaniu w zależności od indywidualnych potrzeb firmy. Warto przede wszystkim użyć ich, aby: 

  • oznaczyć produkty firmowe – naklejki na laptopach, komputerach, biurkach czy szafkach mogą wyglądać ciekawie i estetycznie. Ważne, by dobrać je do stylu wnętrza. Takie rozwiązanie sprawia, że klientom logo marki bardziej zapada w pamięć; 
  • dodawać naklejki jako prezenty do zamówienia – mały koszt, a wielki zysk. Niewielkie naklejki świetnie sprawdzają się jako podarunki. Klienci je lubią, mogą przykleić je np. na swoim laptopie czy torbie, a to nie tylko zwiększa rozpoznawalność marki. W ten sposób także inne osoby, które zobaczą nazwę czy logo firmy, dowiedzą się o jej istnieniu; 
  • wskazać miejsce sklepu czy punktu usługowego – do tego celu poleca się przede wszystkim naklejki na ściany i podłogi. Można na nich umieścić dużo treści, np. pokazać logo marki i drogowskaz do miejsca, do którego powinni trafić klienci; 
  • oznaczyć auta firmowe – to świetna opcja w przypadku floty pojazdów służbowych. Takie modele warto okleić naklejkami z logo marki albo ofertą firmy.

Z jakich naklejek marketingowych warto skorzystać?

Rodzaj naklejek jest uzależniony od koncepcji marketingowej i branży. Na rynku jest jednak wiele ciekawych modeli. Można postawić na niewielkich rozmiarów naklejki, np. do rozdawania klientom na eventach czy dodawania ich do zamówienia. Inną możliwością są modele, które montuje się na ścianach, pojazdach czy podłogach. To naklejki trwałe, często o charakterze informacyjnym.

Ciekawie prezentują się również naklejki wypukłe 3D. Są odporne na uszkodzenia, trwałe i wyraźne. Świetnie nadają się do oznaczania urządzeń firmowych. Zwracają uwagę klientów, a nawet przyciągają na dłużej swoją fakturą. Dobrze umieścić je w takim miejscu, gdzie możliwe jest ich dotknięcie – na pewnie chętnie skorzystają z tego dzieci.

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Nowa aplikacja mobilna RadiaKolor

Daj nam znać!

Coś ciekawego wydarzyło się w Warszawie lub okolicach? 
Warto nagłośnić ciekawą inicjatywę? Może urzędnicy się nie popisali? 

Poinformuj o tym dziennikarzy Radia Kolor! 
Z przyjemnością zajmiemy się Twoim tematem.
W razie potrzeby – gwarantujemy anonimowość.