Czy sklep internetowy się opłaca?

fot. artykuł sponsorowany

Sklep zarabia przez całą dobę, przez cały rok

Niewątpliwą zaletą sklepu internetowego jest to, że może być otwarty przez cały czas, a w efekcie daje możliwość uzyskiwania dochodów przez 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku. Nawet gdy właściciel śpi albo jest na urlopie, klienci mogą dokonywać zamówień, a sam sklep może generować dochody. Zarówno demo sklepu internetowego, jak i sam e-commerce stanowi zatem polecaną alternatywę dla sklepu stacjonarnego, w którym handel odbywa się jedynie w określonych dniach i godzinach.

Niższe koszty prowadzenia biznesu

Niewątpliwym atutem prowadzenia sklepu online są koszty – znacznie niższe niż w przypadku prowadzenia sklepu stacjonarnego. W odróżnieniu od tradycyjnego handlu e-commerce nie wymaga prowadzenia punktu sprzedaży, a co się z tym wiąże, ponoszenia opłat za zakup bądź wynajem obiektu i zapłaty za energię elektryczną, ogrzewanie i inne media. Rozwiązanie to pozwala też zaoszczędzić na personelu – nie ma potrzeby zatrudnienia dużej liczby pracowników. Można zrezygnować z części z nich, w tym sprzedawców czy ochroniarzy pilnujących sklepu. Rozwiązanie to pozwala ponadto często zrezygnować z utrzymania dużego magazynu.

W przypadku niedużych działalności towar można przechowywać nawet we własnym domu lub garażu. Alternatywą jest też dropshipping, czyli wysyłka towarów z magazynu zewnętrznego. Ponadto firmy oferujące platformy handlowe często oferują na początek klientowi demo sklepu internetowego. To wygodny, prosty i darmowy sposób na sprawdzenie funkcjonalności e-commerce i podjęcie decyzji o zainwestowaniu w daną platformę. Wszystko to powoduje, że prowadzenie sklepu online jest bardzo opłacalne pod względem finansowym.

Łatwa i wygodna obsługa e-sklepu

Demo sklepu internetowego (dowiedz się więcej: https://www.idosell.com/pl/demo/try-idosell-demo-for-free/), a później kompletna platforma e-commerce pozwala na bieżąco aktualizować ofertę, ceny oraz szybciej reagować na zmiany i trendy. Opcja ta umożliwia też niemal natychmiastowe odpowiadanie na potrzeby klientów. To sprawia, że obsługa sklepu jest bardzo łatwa i wygodna, często znacznie prostsza niż sklepu stacjonarnego. Aby wprowadzić nowy produkt, nie trzeba zmieniać ustawienia towarów na półkach sklepowych, a wystarczy po prostu dodać nową podstronę w sklepie online. Ponadto profesjonalna platforma handlowa pozwala zgromadzić wszystkie niezbędne funkcjonalności dotyczące sprzedaży czy dostawy w jednym miejscu, co również znacznie ułatwia prowadzenie biznesu.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Nowa aplikacja mobilna RadiaKolor

Daj nam znać!

Coś ciekawego wydarzyło się w Warszawie lub okolicach? 
Warto nagłośnić ciekawą inicjatywę? Może urzędnicy się nie popisali? 

Poinformuj o tym dziennikarzy Radia Kolor! 
Z przyjemnością zajmiemy się Twoim tematem.
W razie potrzeby – gwarantujemy anonimowość.