Nowa aplikacja PKP PLK. Pasażerowie będą mogli za jej pomocą zgłaszać usterki na peronach

fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA facebook

PKP PLK uruchomiły aplikację Sprawny Peron. To narzędzie, które pozwoli pasażerom na szybkie przekazanie informacji o usterkach i nieprawidłowościach zarządcom nieruchomości. Za jego pośrednictwem pasażerowie mogą przekazywać informacje o stanie czystości infrastruktury pasażerskiej na peronach, drogach dojścia, a także przejść nad i pod torami. Jak korzystać z tej opcji?

W przypadku zauważenia usterki, np. awarii windy, nagłośnienia, wyświetlaczy czy zaśnieżonego peronu, podróżny może w szybki sposób dokonać zgłoszenia nieprawidłowości. Po uruchomieniu aplikacji należy wybrać z listy stację lub przystanek. Data i godzina jest uzupełniana automatycznie. Lokalizację można również łatwo wprowadzić z wykorzystaniem kodów QR, które znajdują się na wszystkich plakatowych rozkładach jazdy. Wystarczy w aplikacji kliknąć ikonkę symbolizującą kod, a następnie zeskanować ją aparatem telefonu — informuje PKP PLK. 

Zgłaszający musi także wybrać konkretne miejsce występowania usterki oraz wybrać z listy rodzaj nieprawidłowości. Można także załączać zdjęcia. Aplikację Sprawny Peron można bezpłatnie pobrać z Google Play lub Apple Store.

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Nowa aplikacja mobilna RadiaKolor

Daj nam znać!

Coś ciekawego wydarzyło się w Warszawie lub okolicach? 
Warto nagłośnić ciekawą inicjatywę? Może urzędnicy się nie popisali? 

Poinformuj o tym dziennikarzy Radia Kolor! 
Z przyjemnością zajmiemy się Twoim tematem.
W razie potrzeby – gwarantujemy anonimowość.