Zastanawiasz się, czy gadżety reklamowe to dobra forma promocji dla Twojej marki? Obawiasz się, czy będzie skuteczna w przypadku wybranej przez Ciebie grupy docelowej? Upominki reklamowe to forma promocji, którą z powodzeniem wykorzystuje wielu przedsiębiorców. Poznaj najważniejsze argumenty przemawiające za inwestycją w gadżety firmowe z logo
1. Uniwersalna forma reklamy
Każdy z nas lubi prezenty. Gadżety z logo są właśnie taką formą podarunku. Dlaczego uniwersalne? Ponieważ często są to przedmioty codziennego użytku. Gadżety reklamowe sprawdzają się w wielu sytuacjach. Podczas parzenia porannej kawy, kopiowania ważnych danych, spaceru z najbliższymi, pisania notatek czy codziennych zakupów.
Upominki reklamowe sprawdzają się praktycznie we wszystkich branżach. Stosują je zarówno firmy produkcyjne, jak i dostawcy usług. Gadżety z logo możesz wykorzystać podczas konferencji, szkoleń i dużych eventów oraz jako podarunki okolicznościowe czy prezenty lojalnościowe. Duże zróżnicowanie upominków reklamowych ułatwia dopasowanie ich do specyfiki przekazu reklamowego i komunikacji Twojej marki.
I wreszcie, gadżety promocyjne możesz wręczyć potencjalnym i obecnym klientom, pracownikom oraz partnerom biznesowym.
2. Zwiększenie widoczności firmy
Gadżety reklamowe zwiększą ekspozycję Twojej marki wśród potencjalnych klientów. Upominki promocyjne są jak mobilne banery reklamowe prezentujące logo firmy lub hasło przewodnie. Potwierdzają to niezależne badania. Oto gadżety firmowe najbardziej efektywne pod względem ekspozycji marki:
· odzież typu outdoor (bluzy, kurtki, softshelle) – 7 800 interakcji przez cały okres użytkowania,
· T-shirty – 5 000 interakcji,
· czapki, czapeczki, bejsbolówki – 3 400 interakcji,
· kubki, filiżanki i bidony reklamowe – 3 100 interakcji,
· artykuły piśmiennicze – 2 400 interakcji,
· stroje sportowe – 2 300 interakcji,
· koszulki polo – 2 100 interakcji,
· torby na zakupy – 1 900 interakcji,
· parasole reklamowe – 1 800 interakcji,
· pendrive’y i powerbanki – 900 interakcji.
Gadżety reklamowe zapewniają doskonałą ekspozycję marki. Wybierz upominki promocyjne najlepiej dopasowane do Twojej grupy docelowej.
3. Skuteczna forma komunikacji marki
Gadżety promocyjne to nie tylko forma reklamy, ale także sposób na komunikację marki z odbiorcami. Upominki reklamowe łatwo dopasujesz do strategii marketingowej i konkretnej kampanii reklamowej. Możesz wykorzystać je jako element opowiadania historii marki lub konkretnego produktu.
Twoja firma promuje proekologiczne działania? Zainwestuj w gadżety reklamowe wykonane z materiałów biodegradowalnych. Dzięki temu wypromujesz firmę, a także podkreślisz wyznawane przez nią wartości.
Gadżety reklamowe ułatwiają dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Doskonałym przykładem są wyprawki dla pierwszoklasistów czy gadżety technologiczne. Skuteczne targetowanie przekłada się na wymierne efekty reklamy w postaci zamówień.
4. Niski koszt inwestycji w gadżety firmowe
Gadżety firmowe to relatywnie tania forma promocji marki. Zakup artykułów piśmienniczych, kubków, smyczy czy breloków z logo firmy nie stanowi dużego obciążenia dla firmowego budżetu. Jednocześnie pozwala osiągnąć efekt skali i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
Sumaryczne wydatki na upominki reklamowe zmniejsza długotrwałość ich użytkowania. Jak to wygląda w praktyce? Oto średni czas używania wybranych gadżetów:
· T-shirty – 14 miesięcy,
· pendrive’y – 13 miesięcy,
· kubki reklamowe – 12 miesięcy,
· torby na zakupy – 11 miesięcy.
Jednorazowo poniesiony koszt pozwala na wiele miesięcy skutecznej promocji Twojego brandu.
5. Budowanie pozytywnych emocji
Według badań przeprowadzonych przez PROMotion Marketing LLC 82% konsumentów ma pozytywne skojarzenia z marką, od której otrzymuje gadżety reklamowe. W 53% przypadków upominki promocyjne pomagają firmom zyskać korzystniejszy wizerunek wśród odbiorców. Aż 48% konsumentów chciałoby częściej otrzymywać gadżety reklamowe.
Gadżety firmowe są efektowne i praktyczne. Ułatwiają wykonywanie codziennych czynności lub towarzyszą użytkownikom w pozytywnych momentach ich życia. Dzięki temu budują pozytywny odbiór nie tylko samego przedmiotu, ale także prezentowanego na nim brandu.
Gadżety reklamowe wywołują pozytywne skojarzenia i pomagają budować emocjonalną więź klienta z marką. To z kolei przekłada się na lojalność konsumentów i bezpośrednio wpływa na wyniki sprzedażowe. Upominki firmowe to inwestycja, która się opłaca. Wykorzystaj ja w budowaniu konkurencyjnej pozycji Twojej firmy i zamów gadżety na https://promoshop.pl/