Jak co roku Wodociągi Warszawskie w ramach kampanii „Warszawska kranówka” promują zwyczaj picia wody z kranu. Tym razem letnia kampania odbywa się pod hasłem „Smakuj życie”. Wodociągowcy przekonują, że to zdrowy wybór, a stołeczna kranówka jest bogata w magnez i wapń. Ma ona także inne plusy, jest ekologiczna i ekonomiczna.
Naszym celem jest, by warszawska kranówka na co dzień i o każdej porze towarzyszyła mieszkańcom stolicy i gościom, którzy odwiedzają Warszawę. Dlatego zachęcamy, aby korzystać z tej najbardziej dostępnej wody w domu, w pracy czy w czasie wolnym, zabierając ją ze sobą w bidonie lub butelce wielokrotnego użytku i razem z nami smakować życie – mówi rzecznik prasowy Wodociągów Warszawskich Marek Smółka.
Wodociągi Warszawskie będą promować kranówkę podczas letnich wydarzeń miejskich – koncertów, pikników i imprez sportowych. Będą tam czekać beczkowozy ze schłodzoną warszawską kranówką, a także z jej miętowymi i owocowymi wariantami. Informacje o zbliżających się wydarzeniach można sprawdzić tutaj. Wodociągi Warszawskie uruchomiły także specjalną stronę internetową, na której będzie można znaleźć informacje na temat warszawskiej wody, a także dowiedzieć się więcej o jej zaletach i wpływie na środowisko.
Warto pomyśleć, po jaki napój sięgnąć, by jak najlepiej zaspokoić pragnienie podczas upalnych dni, a przy okazji zadbać o siebie i środowisko – podsumowuje Marek Smółka.