Święta i Nowy Rok: harmonogram pracy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy

fot. Pałac Kultury i Nauki Warszawa

fot. Pałac Kultury i Nauki Warszawa

W związku z kalendarzem świąteczno – noworocznym Urząd Miasta Stołecznego Warszawy informuje o dniach, w których jego placówki będą nieczynne. Dotyczy to 24 – 26 grudnia oraz 1 i 6 stycznia, czyli ustawowo wolnych od pracy.

Wigilia po raz pierwszy dniem wolnym

W tym roku 24 grudnia – Wigilia jest po raz pierwszy jest ustawowo wolna od pracy. Oznacza to, że wszystkie wydziały Urzędu m.st. . Warszawy będą nieczynne.

Wyjątek stanowi Urząd Stanu Cywilnego przy ul. gen. W. Andersa 5, gdzie w godzinach 8:00 – 14:00 pełniony będzie dyżur dotyczący rejestracji zgonów.

Dni pracy między świętami

W pozostałe dni 22 – 23 grudnia oraz 29 – 31 grudnia 2025 r., a także 2 i 5 stycznia 2026 r. – urząd będzie pracował w standardowych godzinach obsługi mieszkańców. W tych terminach wszystkie sprawy urzędowe będzie można załatwić bez zmian.

Całodobowy kontakt – Warszawa 19115

Mieszkańcy Warszawy mogą skontaktować się z urzędem także w święta i dni wolne od pracy dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115. System działa nieprzerwanie i umożliwia uzyskanie informacji o usługach miejskich, zgłoszenie problemu wymagającego interwencji służb lub przekazanie uwag dotyczących funkcjonowania miasta.

Z centrum Warszawa 19115 można korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem:

  • bezpłatnej aplikacji mobilnej Warszawa 19115,
  • portalu warszawa19115.pl,
  • telefonu 19115*,
  • adresu e‑mail: kontakt@um.warszawa.pl,
  • czatu online.

*Koszt połączenia z numerem 19115 zależy od taryfy operatora osoby dzwoniącej.

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Nowa aplikacja mobilna RadiaKolor