Zdjęcia reklamowe dla branży optycznej. Pozwól zobaczyć więcej!

Wielu klientów decyduje się na zakupy okularów przez internet, szukając idealnych oprawek, które będą pasować do ich twarzy, a przy okazji wpasują się w indywidualny styl. Często oferta sklepów stacjonarnych nie spełnia wszystkich oczekiwań. Brak pełnej gamy produktów na wystawie czy w magazynie sprawia, że klienci wolą przejrzeć szeroki katalog internetowy. Profesjonalna fotografia produktowa potrafi oddać detale każdej oprawki, skutecznie zachęcając do zakupów online.

Jak powinna wyglądać fotografia produktowa okularów?

Omawiane tu zdjęcia reklamowe okularów nie są tak proste do realizacji. To zadanie wymagające precyzji i doświadczenia. Gdy projekt okularów zawiera cienkie druciane elementy, wyzwanie staje się jeszcze większe. Bez odpowiednich umiejętności, w szkłach mogą pojawić się niechciane odbicia – od światła, aparatu, a nawet otoczenia. Wówczas znacząco obniża się atrakcyjność produktu i zaufanie do sklepu internetowego.

Dlatego tak ważne jest, by zdjęcia reklamowe zlecić profesjonalistom. W specjalistycznym studiu fotograf jest w stanie realistycznie oddać prawdziwy wygląd przedmiotu. Neutralne, białe tło oraz właściwe ustawienie lamp to podstawowe elementy, które umożliwiają stworzenie fotografii reklamowych, na których oprawki stają się centralnym punktem prezentacji.

Eksperci doradzają np. użycie miękkiego, rozproszonego światła i paneli dyfuzyjnych. Niektórzy umieszczają szklane elementy na tle czarnego tła i ograniczają do niezbędnego minimum źródła światła. Oprawki umieszczają na półprzezroczystej plexi, a po wykonaniu zdjęć zajmują się szczegółową obróbką graficzną. Wielu fotografów ma swoje własne „patenty”, dlatego przed zleceniem warto przejrzeć portfolio kilku firm i wybrać tę, która osiąga efekty najbliższe oczekiwanym rezultatom.

Zleć zdjęcia reklamowe studiu fp360.pl

Studio fp360.pl z Poznania to firma, której specjalizacją jest właśnie fotografia produktowa. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, specjaliści potrafią uchwycić nawet najtrudniejsze do oddania detale, w tym ozdobne wykończenie oprawek. Co istotne, studio ma w swoim portfolio także zlecenia z powodzeniem wykonane dla salonów optycznych.

fp360.pl udostępnia na swojej stronie internetowej wybrane przykłady realizacji, dzięki czemu możesz zobaczyć efekty końcowe przed rozpoczęciem współpracy. Po wykonaniu zdjęć, zespół zajmuje się również obróbką graficzną, dostosowując zdjęcia reklamowe do wymogów technicznych strony e-sklepu, co jest neutralne dla prędkości ładowania strony sklepu internetowego. Atutem oferty współpracy jest też stały kontakt ze zleceniodawcą, który może zgłosić swoje uwagi w kolejnych sesjach konsultacyjnych.

Dzięki profesjonalnemu podejściu, zdjęcia wykonane przez fp360.pl idealnie wpasowują się w potrzeby branży optycznej, zapewniając, że każda oprawka zostanie zaprezentowana w czytelny sposób. Jeśli chcesz, by Twoje okulary wyglądały najlepiej w internecie, skontaktuj się z fp360.pl – z pewnością poznańscy fotografowie nie zawiodą Twoich oczekiwań.

Udostępnij ten artykuł!

Najnowsze podcasty

Nowa aplikacja mobilna RadiaKolor

Daj nam znać!

Coś ciekawego wydarzyło się w Warszawie lub okolicach? 
Warto nagłośnić ciekawą inicjatywę? Może urzędnicy się nie popisali? 

Poinformuj o tym dziennikarzy Radia Kolor! 
Z przyjemnością zajmiemy się Twoim tematem.
W razie potrzeby – gwarantujemy anonimowość.