Lidl Polska podejmuje współpracę z Pluxee Polska. Od teraz w kilkuset sklepach sieci będą dostępne kupony i karty Pluxee, które pozwolą klientom na wygodne zakupy i korzystanie z różnorodnych benefitów żywieniowych.
Wspólnie z Lidl Polska wypracowaliśmy formę współpracy partnerskiej, która odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. Użytkownicy Pluxee przyzwyczaili się do swobodnych płatności – mówi cytowany przez wiadomościhandlowe.pl Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Pluxee Polska.
Nowe możliwości
Posiadacze benefitów żywieniowych Pluxee zyskają dostęp do szerokiej oferty dań gotowych i innych produktów w Lidlu. Dotyczyć to będzie zarówno marek własnych Lidla, jak i znanych producentów. Klienci będą mogli płacić kartami i kuponami Pluxee za świeże warzywa i owoce, przekąski oraz gotowe posiłki od cateringu dietetycznego marki Body Chief.
Jak przekonuje Aleksandra Robaszkiewicz, corporate affairs director w Lidl Polska, „głównym celem Lidl Polska jest oferowanie wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie, wytworzonych w sposób zrównoważony”.
Rynek rośnie
Chociaż obecnie tylko 5 proc. uprawnionych pracowników korzysta z dofinansowań do posiłków, to ten rynek już jest wart 1,7 mld zł i ma się nawet trzykrotnie powiększyć w ciągu najbliższych lat. Za trzy lata z benefitów pracowniczych w formie voucherów na lunch czy innych dofinansowań prawdopodobnie będzie korzystać już 18 proc. pracowników.
Dofinansowanie do posiłków jest obecnie jednym z najkorzystniejszych finansowo benefitów pozapłacowych zarówno dla pracodawcy, jak i dla pracownika. Dlatego popyt na to rozwiązanie będzie dynamicznie rósł – stwierdził Rochala.
Zaroi się od promocji
W ramach współpracy z Pluxee Lidl zaproponuje swoim klientom dodatkowe oferty i promocje, dostępne wyłącznie w aplikacji mobilnej. Współpraca oznacza, że Lidl poniesie jedynie koszty prowizji naliczanej od zrealizowanych transakcji, bez konieczności opłacania stałego abonamentu czy ponoszenia opłat na start.